HomePortfolio

Portfolio

Distinctively re-engineer revolutionary meta-services and premium architectures. Intrinsically incubate intuitive opportunities and real-time potentialities. Appropriately communicate one-to-one technology after plug-and-play networks.
tram
tramv
tramvay

19. yüzyılın sonlarında hizmet vermeye başlayan İzmir tramvay hatları 1954’te kaldırıldı. Otomobil trafiği, tramvay hatlarının seferden kaldırılmasını takip eden onlarca yıl içinde büyük ölçüde arttı ve 2000’li yılların başlarında, şehrin merkezi bölgelerinde trafik yoğunluğu rahatsız edici düzeylere ulaştı

2009 yılında İzmir Büyükşehir Belediyesi, kent için genel bir ulaşım planı yayınladı. Plan, Konak, Karşıyaka ve Buca’da inşa edilecek üç yeni tramvay hattından oluşuyordu. Bu üç hat, kentin metro hattının yanı sıra iki banliyö demiryolu hattıyla da entegre olacaktı. İnşaat sürecinin 2011 sonunda başlaması bekleniyordu, ancak gecikmiş Çevresel Etki Değerlendirme Raporu nedeniyle bu tarih 2015’e kadar ertelendi.2013 yılında, Belediye Kalkınma Bakanlığı’ndan gerekli finansmanı sağladı ve 2014 yılında nihai sistem planları tamamladı. Kesinleşen plandan, Ulaştırma Bakanlığı’ndan gelen baskı nedeniyle Buca tramvayı çıkarıldı. İnşaat süreci, Nisan 2015’te T1 (Alaybey – Ataşehir) Tramvay Hattı’nda, Kasım 2015’te ise T2 (Fahrettin Altay – Halkapınar) Tramvay Hattı’nda başladı.

İlk tramvay araçları 2016 yılında teslim edildi ve aynı yıl Ağustos ayında düzenlenen 85. İzmir Enternasyonal Fuarı’nda sergilendi. Araçların geri kalanı ise Şubat 2017’de teslim edildi.Karşıyaka tramvayı 11 Nisan 2017’de, Konak tramvayı ise 24 Mart 2018’de hizmete girdi. Karşıyaka tramvayının Çiğli’ye uzatılması için çalışmalar devam etmektedir.

vapur
vapır

18 Kasım 1992 tarihinde İZBAK A.Ş  – İzmir Büyükşehir Belediyesi Bakım, Onarım Makine San. Ve Tic. A.Ş. adıyla kurulan; 1999 yılında ise bugünkü şirket ünvanına sahip olan İZDENİZ A.Ş. –   İzmir Deniz İşletmeciliği Nakliye ve Turizm Ticaret A.Ş., 2000 yılında Türkiye Denizcilik İşletmelerine bağlı gemi ve iskelelerin özelleştirilmesi projesi kapsamında Özelleştirme Yüksek Kurulu’nun 04 Nisan 2000 tarih ve 2000/06 sayılı kararı ile İzmir Büyükşehir Belediyesine devredilen “İzmir Körfez Hattı Deniz Yolu ile Yolcu ve Araç Taşımacılığını” yapmaya başlamıştır.

8 Mart 2000 tarihinde Türkiye Denizcilik İşletmeleri A.Ş. den devralınan 104 personel, 8 yolcu gemisi ve 3 Araba Vapuru ile İzmir Körfez Hattında Deniz Yolu ile Yolcu ve Araç Taşımacılığına başlayan İZDENİZ A.Ş, bugün 420 personeli, 13 adet Yolcu Gemisi, 2 adet Yüksek Hızlı Yolcu Gemisi, 5 adet Arabalı Vapur,1 adet Nostaljik Yolcu Gemisi ve 1 adet Yüzer Tesis ile İzmir iç Körfez’de 8, Dış Körfez’de ise 4 olmak üzere toplam 12 adet iskele ile hizmet vermeye devam etmektedir.

2000 yılında sadece 4 hat ve günde 60 sefer ile başlanılan Körfez Taşımacılığı; İzmir Büyükşehir Belediyesi’nin Körfez’de toplu ulaşım imkânlarını artırma yolunda yaptığı yatırımlar sayesinde her gün 9 farklı güzergahta toplam 205 sefer ile devam etmektedir. Yaz sezonunda ise programlı seferlere ilave olarak Güzelbahçe / Urla / Mordoğan / Foça İskelelerine seferler düzenlenmektedir.

İzmir Büyükşehir Belediyesi’nin İzmir’i bir Dünya kenti yapma ve deniz turizmine ivme kazandırma hedefleri doğrultusunda 2022 yılında başlattığı uluslararası İzmir – Midilli seferleri İZDENİZ A.Ş. tarafından gerçekleştirilmektedir.

veotttt
veottt
veott
VEOT

Vilayetler Evi Karşıyaka

Merkezi konumda yer alan otel, 2’si süit olma üzere toplamda 38 odalı butik bir işletmedir. Hem açık, hem de kapalı alana sahip olan bir adet restoranı bulunuyor. Palmiye, flamingo, lobby nikah ve toplantı salonları olmak üzere toplamda dört adet salona sahip.

Salon kapasiteleri şöyle: Flamingo salon: 300 kişilik Palmiye salon: 200 kişilik Lobby nikah: 350 kişilik Toplantı salonları: REVAN 1 ve REVAN 2 salonlarından oluşmakta, her iki salonda U masa düzeninde 40 kişilik kapasiteye sahiptir.

metrorota
metro2
metro

İzmir Banliyö Sistemi ya da kısaca İZBAN, diğer adıyla EgerayTürkiye’nin en kalabalık üçüncü ili olan İzmir‚de hizmet veren banliyö treni sistemidir. Proje, İzmir Büyükşehir Belediyesi ve TCDD ortaklığında hayata geçirilmiştir. İzmir’in Aliağa ile Selçuk ilçeleri arasındaki 136 kilometrelik demiryolu hattı üzerinde 41 istasyon bulunmaktadır. Hat, bu özelliği ile Türkiye’nin en uzun şehir içi banliyö hattı konumundadır. İZBAN’da yolcu taşımacılığı 30 Ağustos 2010’da başlamıştır. Hattaki son genişletme, 8 Eylül 2017’de tamamlanmıştır. Hatta 2017’de 98 milyon yolcu taşınmıştır.

Tarihçe

İZBAN’ın geçmişi, 2005’te İzmir Büyükşehir Belediyesi ile TCDD arasında imzalanan protokole dayanmaktadır. Temeli 3 Mart 2006’da atılan hattın işletmeciliğini yapacak olan İZBAN A.Ş. 2007’de kuruldu.Deneme seferleri 1 Temmuz 2010’da başlayan Cumaovası – Halkapınar arasındaki kısım, 30 Ağustos 2010’da hizmete girdi.29 Ekim 2010’da ise Halkapınar – Aliağa arasında yolcusuz seferler başladı. 5 Aralık 2010’da Cumaovası – Çiğli, 30 Ocak 2011’de de Cumaovası – Aliağa arasında yolcu taşınmasına başlandı.6 Mart 2011’de otuz bir istasyonu bulunan 80 kilometrelik hattın resmî açılışı yapıldı. Mayıs 2013’te Uluslararası Toplu Taşımacılar Birliği, İZBAN’a „En İyi İş Birliği“ kategorisinde birincilik ödülü verdi.4 Ağustos 2013’te hattın güneyinden İzmir metrosuna aktarma yapılabilmesini sağlamak için Hilal Tren İstasyonu istasyonu açıldı ve istasyon sayısı otuz ikiye yükseldi.

İZBAN’ın güneyde Cumaovası’ndan Tepeköy‚e uzatılması için 14 Mart 2011’de taraflar arasında protokol imzalandı ve 7 Ekim 2011’de temel atıldı.30 kilometre uzunluğunda olan ve altı istasyonu bulunan bu hattın 6 Şubat 2016’da hizmete girmesiyle İZBAN’ın toplam uzunluğu 110 kilometre, istasyon sayısı ise otuz sekize yükseldi.Tepeköy’den Selçuk‚a uzatılan hat ise 8 Eylül 2017’de hizmete girdi. 8 Nisan 2019’da hattın güneyinde yer alan Belevi istasyonu açıldı. Son genişletme ile uzunluğu 136 kilometreye ve istasyon sayısı kırk bire çıkan İZBAN, Türkiye’nin en uzun şehir içi banliyö hattı konumundadır.Hattın kuzeyde Bergama‚ya kadar 50 km daha uzatılması ve yedi yeni istasyon yapılması için çalışmalar 11 Haziran 2018’de başladı.2030’a kadar hattın güneyde TireÖdemiş ve Bayındır‚a uzatılması planlanmaktadır.

zeti
zetiii
zeyt
zeytiyağlı
zeytt

Izmir, Türkiye’nin batı sahilinde yer alan bir şehir olup, zeytinyağlı yeme alışkanlığı da yaygındır. İzmir, zeytinyağı üretimi açısından önemli bir bölgedir ve zeytinyağlı yemekler çeşitlilik göstermektedir. İzmir’de en popüler zeytinyağlı yemeklerden bazıları şunlardır:

  • Dolma: İzmir’de ünlü olan zeytinyağlı yemekler arasında dolma yer alır. Dolma, yaprak sarma tekniği ile yapılan yemeğin adıdır. İzmir’de yapılan dolmalar arasında en ünlülerinden biri „İzmir dolması“dır. İzmir dolması, patlıcan, biber, soğan, domates, pirinç gibi malzemelerle hazırlanır ve sos olarak zeytinyağı kullanılır.
  • Imam Bayıldı: İzmir’de ünlü olan zeytinyağlı yemekler arasında imam bayıldı yer alır. İmam bayıldı, patlıcan ve soğan gibi malzemelerle hazırlanır ve sos olarak zeytinyağı kullanılır.
  • Zeytinyağlı Enginar: İzmir’de ünlü olan zeytinyağlı yemekler arasında enginar yer alır. Zeytinyağlı enginar, enginar, domates, soğan, kırmızı biber gibi malzemelerle hazırlanır ve sos olarak zeytinyağı kullanılır.
  • Zeytinyağlı Bamya: İzmir’de ünlü olan zeytinyağlı yemekler arasında bamya yer alır. Zeytinyağlı bamya, bamya, domates, soğan, kırmızı biber gibi malzemelerle hazırlanır ve sos olarak zeytinyağı kullanılır.
izmir-kofte-fb

Izmir, Türkiye’nin batı sahilinde yer alan bir şehir olup, et yeme alışkanlığı da yaygındır. İzmir’de et yeme alışkanlığı, şehir tarihi ve kültürel zenginliği nedeniyle çeşitlilik göstermektedir. İzmir’de en popüler et türlerinden bazıları ise, kuzu eti, sığır eti ve tavuk etidir.

Kuzu eti, İzmir’de en yaygın olarak kullanılan et türlerinden biridir. Kuzu eti, özellikle İzmir’de ünlü „İzmir köfte“ yemeği olarak bilinir. Bu yemeğin yapımı için kuzu eti, tuz, karabiber, soğan, maydanoz ve kırmızı biber gibi malzemelerle yoğrulur ve sonrasında fırında pişirilir.

Sığır eti, İzmir’de de yaygın olarak kullanılır. Sığır eti, İzmir’de özellikle „İzmir kebabı“ yemeği olarak bilinir. Bu yemeğin yapımı için sığır eti, tuz, karabiber, soğan, maydanoz ve kırmızı biber gibi malzemelerle marine edilir ve sonrasında soslu olarak servis edilir.

Tavuk eti, İzmir’de de yaygın olarak kullanılır. Tavuk eti, özellikle İzmir’de ünlü „tavuk şiş“ yemeği olarak bilinir. Bu yemeğin yapımı için tavuk eti, tuz, karabiber, soğan, maydanoz ve kırmızı biber gibi malzemelerle marine edilir ve sonrasında şiş olarak servis edilir.

balık

Izmir, Türkiye’nin batı sahilinde yer alan bir şehir olup, deniz ürünleri açısından zengindir. İzmir’de balık yeme alışkanlığı yaygındır ve şehir, çeşitli deniz ürünleri restoranlarına ev sahipliği yapmaktadır. Derinliklerden çıkan deniz mahsülleri ve akşam keyfini buluşturabileceğiniz  ege otlarıyla hazırlanan özel mezelerden, kabak çiçeği dolmasına, kalamarına, karidesine ve birçok balık çeşidine ulaşabileceğiniz İzmir’in en popüler balık türlerinden bazıları ise, levrek, çipura, barbun ve sardalyadır.

Levrek, İzmir’de en sevilen balık türlerinden biridir ve çeşitli yemeklerde kullanılır.

Çipura, İzmir’de en yaygın olarak yapılan balık türlerinden biridir. Çipura, özellikle Izmir’de ünlü „çipura buğulama“ yemeği olarak bilinir. Bu yemeğin yapımı için çipura filetosu, tuz, karabiber ve soğan gibi malzemelerle marine edilir ve sonrasında buğulama yapılır.

Barbun ve sardalya İzmir’de en yaygın olarak yapılan deniz ürünlerinden bazılarıdır. Sardalya, özellikle Izmir’de ünlü „sardalya tava“ yemeği olarak bilinir. Bu yemeğin yapımı için sardalya filetosu, tuz, karabiber ve soğan gibi malzemelerle tavada kızartılır. Barbun ise özellikle Izmir’de ünlü „barbun dolma“ yemeği olarak bilinir. Bu yemeğin yapımı için barbun içi, pirinç ve sebzelerle dolup, tuz, karabiber ve soğan gibi malzemelerle marine edilir.

 

kumru

Ürünün Tanımı ve Ayırt Edici Özellikleri: İzmir Kumrusu, İzmir Kumru Ekmeğinin içerisine İzmir Tulum Peyniri, domates, biber konulması suretiyle hazırlanarak soğuk servis edilen veya kömürde pişirilmiş sucuk, salam ve kaşar peyniri ile domatesin konulması suretiyle sıcak servis edilen üründür. İzmir Kumru Ekmeği nohut mayası kullanılarak veya kullanılmadan yapılabilir. Orta kısmı daha geniş ve uç kısımlarına doğru incelen yapısıyla şekil olarak kuşun gövdesine benzediği için kumru ekmeği tabir edilen sandviç ekmeği, İzmir Kumrusuna en önemli özelliğini veren unsurdur.

Yaklaşık 150 yıldır İzmir’de üretilen ve İzmirliler tarafından hemen hemen her gün tüketilen kumru önceleri soğuk olarak tüketilirken, 1940’lardan sonra sandviç gibi arasına sucuk, salam ve peynir konularak sıcak olarak da tüketilmeye başlanmıştır. İzmir ilinde “gevrek” olarak bilinen simit ile peynirin uyumundan yola çıkan fırıncı esnafının yeni bir ürün olarak oluşturduğu tamamen İzmir’e özgü bir tat olan İzmir Kumrusunun simidinin şekli alışılagelen yuvarlak ve ortası delik simit şeklinden farklı ve kumru görünümündedir. Yapıldığı ilk dönemlerde kumru ekmeğinin içerisine sadece peynir, domates ve yeşilbiberin sıkıştırıldığı, ancak günümüzde “Çeşme Kumrusu” olarak da bilinen ve farklılaşan sucuk, salam ve eritilmiş peynir ilavesiyle ve tost makinesinde ısıtılmasıyla malzemesi daha bol ve doyurucu çeşitleri de mevcuttur. İzmir Kumrusu günümüzde daha çok öğleden sonra, öğle yemeğine yetişemeyenlerin yediği ya da akşamüstü çaylarının atıştırmalığı, içinde görünen tulum peyniri, domatesi ve yeşilbiberi ile iştah açıcı bir lezzettir.

İzmir Kumrusunun ayırt edici özelliği, yapımında kullanılan İzmir Kumru Ekmeğinin İzmirli fırıncı ustaları tarafından uzun yıllardır süregelen yöntemlerle pek çok aşama içeren imal usulü kullanılarak üretilmesinden ve ürünün geçmişten gelen ünü ve bilinirliği ile İzmir ili ile özdeşleşmiş olmasından kaynaklanmaktadır.

boyoz

Ürünün Tarihçesi, Tanımı ve Ayırt Edici Özellikleri: İzmir Boyozu, tarih boyunca çeşitli kültürlerin etkileşim halinde olduğu İzmir ilinde Osmanlı döneminden beri üretilen ve günümüze ulaşan bir hamur işi türüdür. Evlerde yapılan İzmir Boyozu’nun 500 yıllık bir geçmişi bulunmaktadır. Ticarete konu olması ise yakın zamanda gerçekleşmiştir.

İzmir Boyozu, buğday unu, su ve tuz ile hazırlanan hamura yuvarlak göbekli şekli verildikten sonra pişirilmesi ile elde edilmektedir. Ürün, pişmemiş veya yanık görünümünde olmayan hafif karamelize renktedir. Ürünün yapısında dağılma, kırılma gibi kusurlar meydana gelmemektedir. Şekli yuvarlaktır ve her ürün benzer ebatlarda üretilmektedir. Çapı 7-9 cm, kalınlığı ise 2,5-3,5 cm aralığındadır. Yanık, yabancı tat veya koku bulunmamaktadır. Ağızda kolay dağılır, ne çok sert ne de çok yumuşak bir yapıdadır.

https://de.vatandentalcenter.com.tr/wp-content/uploads/2023/01/vatan_logo.png

Wir sind ein freundliches Team von Zahnärzten, die zusammenarbeiten, um sicherzustellen, dass Sie die beste Behandlung erhalten, die Sie benötigen.

Über Vatan Dental Center
Unsere Zertifikate
https://de.vatandentalcenter.com.tr/wp-content/uploads/2023/01/footer-awards.png
Soziale Netzwerke

Besuchen Sie das Vatan Dental Center über diese sozialen Links.

Copyright 2023 @redfigurecreative. Alle Rechte vorbehalten.

Copyright 2022 Vatan Dental Center. Tüm Haklarını Saklı Tutar.